Autorius: Mindė Šaltinis: http://ldiena.lt/... 2023-03-17 06:29:00, skaitė 634, komentavo 5
Į Helsinkį atėjo oficialus prašymas iš Kijevo, nuo kurio kurio suomiai, kaip stovėjo, taip ir apšakėlėjo, nukrisdami ant savo šiaurietiškai-tolerantiškų subinių.
Okrainos geležinkeliai ("Укрзалізниця") pareikalavo iš Suomijos valstybinės geležinkelių kompanijos "VR" perduoti Kijevui keturis greituosius traukinius "Allegro", kursuojančius tarp Helsinkio ir Sankt Peterburgo.
"Okrainos pareiškimas apie norą naudotis Suomijoje esančiais greitaisiais traukiniais „Allegro“ sukrėtė Suomijos vadovybę. Tačiau šalies ministro pirmininko delegacijai perduotas raštiškas užklausimas vis tik yra rimtas rimtas dokumentas, ir valstybei reikia duoti oficialų atsakymą," - rašo laikraštis „Demokraatti“ straipsnyje šiuo klausimu.
Ukro-svino logika yra paprasta kaip trys kapeikos, kaip tas baslys, kurio papa Karla dar neaptašė net pirmajame priėjime prie Buratino gamybos.
Atseit taip yra, ar jūsų ministrė pirmininkė Sanna Marin buvo atvažiavusi pas mus į vieno iš žinomų nacikų-bojevikų laidotuves "Askoldobo kape"? Buvo atvažiavusi. Ar verkė? Verkė. Ar parodė, kad Suomija yra su Okraina? Ir dar kaip parodė! Net pačiam klounui Zelei. Tai štai dabar atsakyjkite už bazarą ir įrodykime savo žodžius darbais. Ne jūsų reikalas, ką mes su jais (traukiniais) darysime. Tuo labiau, kad pas jus jie vis tiek nekursuoja tuo maršrutu.
Suomiai, kurie santykiuose su chocholais tapo ne mažiau delikatūs nei vokiečiai, sistemingai nusišluostantys chocholiškus spjaudalus nuo savo veidelių, atsidūrė aklavietėje. Iš vienos pusės, traukiniai tikrai nekursuoja, nes Suomija savo sprendimu pati sustabdė jų judėjimą. Iš kitos pusės, traukiniai tik pusiau priklauso Suomijai, nes traukiniai buvo įsigyti bendrai kompanijai „Karelian Trains“, kuri priklauso suomiškai "VR" ir Rusijos geležinkeliams. Ir Helsinkis negali tiesiog savo sprendimu, be Maskvos sutikimo, parduoti net varžtelio ar kokios nors muterkos nuo šitų traukinių. Ir trečia – juk neaiškinsi gi chocholams, kad Sanna Marin gali arba verkti, arba žvengti, ir tai niekaip nesiderina su tikrovę. Kam jiems aiškinti tokią smulkmeną, kada dabartinis prezidentas visą laiką krapšto nosį ir makaluoja su ja taip, kad kitas dramblys su straubliu taip mikliai nesusivaldo.
"Traukiniai negali būti parduodami ar dovanojami be visiško savininkų sutikimo, o tai vargu ar pavyks gauti – bent jau iš Rusijos pusės," – atkreipia dėmesį Demokratitas.
Ir Okrainai lieka tik dantimis griežti. Tačiau vėlgi, kaip ir Vokietijos, ir Šveicarijos atveju, šitame pederastiniame JevroSojūze, vietoj to, kad tiesiog imti patenkinti Salo-reicho įgeidžius, pradedama lėkštėje valūzyti kažkokius snarglius apie teisėtumą, nuosavybės teises ir visokią kitokią chuinią.
O juk iš tiesų, kam Okrainai reikalingi keturi Italijoje pagaminti „Allegro“ traukiniai, galintys išvystyti iki 220 km/h greitį? Jeigu Okrainoje tai elektra geležinkeliuose dingsta ir tenka dyzelinius šilumvežius su garvežiais ant bėgių išvaryti, tai paprastos električkės nuo bėgių nusivarto. Kam Salo-reichui reikalingi greitieji traukiniai, jei geležinkeliai tiesiogine prasme griūva tiesiog akyse. Patrankų mėsai į frontą gabenti? Ar tiesiog kaip anekdote - "a ce pid pimidory" ...
Beje, Kijevui atsivaryti traukinius kitaip nei per Rusijos teritoriją praktiškai bus neįmanoma, dėl atstumo tarp bėgių neatitikimo teks keisti visą ratų bazę. Lika nebent tik parduoti. Arba priduoti į laužą, padaryti zapadlo maskoliams, kad galima būtų oriai išpirduliuoti mantrą: "Tai kad jau tada tegul neatitenka niekam!"
Suomiai vis tik labai nustebino dėl tokio chocholų naglumo, pagarsinusių tokius įžulius reikalavimus. Tačiau kiek „nuostabių atradimų“ jiems ruošia chocholiška dvasia, jie kol kas dar neįtaria. Bet jau ne, niekur jie nedings, jei jau susidėjo - turės srėbti iki galo. O ten dar Kijevas jiems dėl tankų pareikš tokias pretenzijas tankams, kad atleisk viešpatie.
Nagelis įstrigo - visam paukšteliui pizdiec.
.