Autorius: V. Daubarienė, Go Vilnius Šaltinis: https://minfo.lt/kultura/strai... 2018-08-13 08:39:46, skaitė 428, komentavo 2
Oficialiai prasidėjusi Vilniaus reklamos kampanija per šią savaitę prikaustė pasaulio dėmesį. Kampanijos dėka apie Vilnių atsirado daugiau nei tūkstantis naujų straipsnių užsienio žiniasklaidoje.
Vos prasidėjus reklamos kampanijai per pirmąją parą svetainėje www.vilniusgspot.com apsilankė daugiau nei 25 tūkstančiai žmonių iš viso pasaulio. Daugiausiai užsienio lankytojų sulaukta iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos ir JAV, viso – iš 130 šalių. Ypač daug dėmesio sulaukė vakar pristatyti vaizdo klipai, kurių peržiūrų skaičius internete vien per pirmąją parą jau viršijo 100 tūkstančių. Žmonės aktyviai dalijasi informacija apie kampaniją socialiniuose tinkluose, giria jos humorą bei vadina „nuostabia“.
Žinia apie kampanijos startą pasirodė net 1087 publikacijose. Jungtinėje Karalystėje apie Vilnių pasirodė 321, JAV – 375 straipsniai. Šia naujiena ypač domėjosi anglakalbė žiniasklaida visame pasaulyje: Kanadoje pasirodė 70, Australijoje – 43, Pietų Afrikos Respublikoje – 39, Naujojoje Zelandijoje – 7, Airijoje – 4 publikacijos. Apie naująją Vilniaus reklamos kampaniją nemažai rašė Europos šalys – Vokietija, Švedija, Prancūzija, Graikija. Žinia pasiekė tokius tolimus kraštus kaip Indija, Singapūras, Meksika. Bendra žiniasklaidos kanalų auditorija viršija 600 milijonų.
Šią savaitę apie Vilnių rašė tokie pasaulyje garsūs žiniasklaidos kanalai kaip „Newsweek“, „New York Times“, „Washington Post“, „Buzzfeed“, „The Independent“, „Reuters“, „Stern“, „Deutche Welle“, „Associated press“, „The Sun“, „Daily Mail“, „The Times“, „Sky News“, „Metro“, „Werben&Verkaufen“, „Euronews“, „Der Standard“ ir kiti.
Turimi įrankiai leidžia suskaičiuoti tik publikacijas, pasirodžiusias interneto portaluose, tačiau žinia apie Vilnių nuvilnijo ir įvairių pasaulio šalių spaudoje, radijuje ir televizijos naujienų laidose. Apie Vilnių televizijos reportažą vakar viso pasaulio televizijoms išplatino tarptautinė naujienų agentūra „Reuters“ bei Europos transliuotojų sąjunga. Vilniaus kampaniją linksmai komentavo viena populiariausių Prancūzijos rytinių naujienų laidų „Telematin“, apie ją pranešė ir kitų šalių televizijos. Vokietijos visuomeninis transliuotojas „MDR“ reportažą apie Vilnių rodys šiandienos popietės žinių laidoje „Heute im Osten“. Tai tik dalis televizijos reportažų, apie kuriuos iki šiol pavyko sužinoti.
„Publikacijos tarptautinėje žiniasklaidoje, iliustruotos ne tik pagrindiniu kampanijos vizualu, bet ir Vilniaus panoramų, Pilies gatvės, ir kitų turistinių Vilniaus vietų nuotraukomis bei Vilniaus lokaciją nurodančiu Europos žemėlapiu patvirtina, kad mums pavyko atkreipti pasaulio dėmesį, - sakė Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. – Sudėtinga tiksliai paskaičiuoti publikacijų vertę, tačiau galima numanyti, kad reklama tokiuose kanaluose siektų milijonus.“
Didžiulę jaunimo auditoriją turintis interneto portalas „Buzzfeednews.com“ publikavo Vilniaus panoramų nuotraukas ir klausė savo skaitytojų „Ar žinote, iš kur ši žavi nuotrauka? O kaip dėl šio idiliško vaizdo? Abiejose nuotraukose vaizduojama Lietuvos sostinė Vilnius.“
Reklama įkvėpė aktyvias diskusijas socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidos straipsnių komentaruose. Vokietijos naujienų portalas „Horizont“ netgi pakvietė skaitytojus išreikšti nuomonę apie Vilniaus reklamą, ir absoliuti dauguma (86 proc.) skaitytojų balsavo, kad Lietuvos sostinės reklama nėra pernelyg provokuojanti.
„Lonely Planet“ Vilnių pavadino viena geriausių Europos kelionių krypčių 2018-aisiais ir tai, kartu su dėmesiu, kurį greičiausiai pritrauks naujoji kampanija, garantuoja, kad miesto turizmo industrijos ateitis yra šviesi“, - rašė vienas didžiausių Jungtinės Karalystės žiniasklaidos kanalų „Independent“.
„Lietuvos sostinė pataiko į dešimtuką, - teigė vienas didžiųjų Vokietijos žiniasklaidos kanalų „Stern“. – Pagaliau Vilnius tapo pokalbių tema.“
Visa Europa ir visas civilizuotas pasaulis džiaugiasi, kad pagaliau, ir Europoje atsirado vietos pigioms ir kokybiškoms sekso paslaugoms, dėl kurių iki šiol tekdavo važiuoti į tolimą ir egzotišką Tailandą. Juk sutaupytus kelionei pinigus dabar bus galima išleisti perkant daugiau europietiško sekso. Tai yra klasikinė win-win situacija, kai laimi visi!